IT-Coaching

Rent-a-CIO

IT stratégia

Enterprise Architecture

Működési folyamat optimalizálás

Technológia

Szolgáltatási szint menedzsment

A szolgáltatási menedzsment tevékenység kulcsfontosságú az informatilkai szolgáltató és megrendelő közötti együttműködés során. Az elmúlt években egyre inkább elterjed az a trend, miszerint a vállalatok nem csupán külső informatikai szolgáltatóival, hanem a belső informatikai szervezettel is formalizált szolgáltatási szerződést köt. Még izgalmasabb a helyzet, amikor egy anyavállalat központosított IT szervezete és a felhasználó leányvállalatok közötti szolgáltatási szerződésről van szó.

Az SLM témakör kapcsán tanácsadóink örömmel működnek együtt

  • formalizált szolgáltatási megállapodások (SLA) kialakításában a vállalat és a belső IT szervezet között, amely tartalmazza

o   szolgáltatás elvárt funkcionalitását

o   a szolgáltatás működéséhez kapcsolódó paramétereket

o   a szolgáltatással kapcsolatos teljesítmény/kapacitás elvárásokat

o   a szolgáltatás felhasználására vonatkozó paramétereket

o   a szolgáltatáshoz kapcsolódó egyéb tevékenységek leírását, mint pl. IT ügyfélszolgálat, adatmentés, jogosultság kezelés, stb.

 

  • az informatikai szolgáltatások és a hozzájuk kapcsolódó SLA-k katalógusának kialakításában;
  • az SLA-ra épülő szerződésben meghatározott paraméterek mérési és riportálási rendszerének kialakításában;
  • az SLA-kat támogató meglévő külső-belső szerződések tartalmának felülvizsgálatában.